risen from tha dead

Efter att ha läst en massa bloggar (96% skit, bör tilläggas) har jag bestämt mig för att göra en medial comback.
Comeback? Ja, i begynnelsen av 2007, i samband med att Britney rakade av sig sitt hår fick jag för mig att starta en blogg (därav namnet), eftersom jag kände att jag inte fick tillräckligt med uppmärksamhet. Bloggen blev sjukt poppis bland kidsen (tror jag), men lades ner efter blott 2 månader. Dock hanns det med 3-4 geniala inlägg innan man tog ner skylten. (går att beskåda här - http://lostinbratland.blogspot.com/)

Hursomhelst, satt och läste på 1000apor, "näthataren" specifikt, och jag fick suget åter. Det sunda hatet från denna underbara kille väckte åter min längtan efter att skriva om löjliga och triviala saker. Så tack Benny Bianco!

Dock vill jag utfärda en varning - jag kommer förmodligen att skriva till 94% grammatiskt korrekt och hålla mig ifrån särskrivning. Alltså kommer 86% av er som läser att bli avskräckta med det samma (...jag gillar uppenbarligen att uppskatta saker i procent, vilket jag inte visste innan).

Den här bloggen kommer inte att handla om min "fantastiska vardag och vilda helg" (för den är varken fantastisk eller vild) utan om ting som jag uppmärksammar. Saker man reflekterar över, stör sig på, men inte riktigt vågar påpeka i verkliga livet, för då är risken överhängande att man klassas som idiot. Det roliga i sammanhanget är att man blir klassad av männsikor som själva är idioter och som intalat sig sjävla, om att allt står rätt till.

Det här är min ursäkt.
Jag vill välkomna alla som känner likadant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra med medial comeback! Bloggvärlden behöver någon som inte sysslar med särskrivning. Intressanta reflektioner, din bitterhet och sarkasm är oslagbar och passar min humor helt perfekt som du kanske vet. Man LYSSNAR inte på dansband man RÖR sig till den, haha

2009-01-12 @ 22:17:21
Postat av: Tomasz

Fan, jag som var ute efter sminktips.



Gillar agendan starkt!

2009-01-13 @ 00:12:36
URL: http://marathonman.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0